Första skolveckan

Nu är första skolveckan avklarad. Det känns bra, men jag är vansinnigt trött. Inte nog med att det har varit nio pass (föreläsning/introduktion/seminarium/filmvisning) så är jag för tillfället utan medicin mot min mentala uttröttbarhet. Det suger. Är helt slut efter en dag. Vill bara sova, men slits mellan önskan att kura ihop mig till en boll i ett hörn och röra på mig. Blir så tudelat. Får ju spring i benen av att sitta still! Under någon form av frivilligt tvång gick jag på ett bas-pass i onsdags och idag blev det yoga hemma. Vilket inte är tillräckigt för att tillfredsställa mitt behov. Hoppas att det rättar till sig framöver. Även det där med tröttheten (=att min läkare säger okej att återuppta medicineringen). Hade tänkt läsa till klockan 15 idag, är ju ändå fredag. Blev 14. Och då var det inga effektiva timmar. Som väl är var det intressant och förhållandevis lättläst kurslitteratur, så det blev fyra kapitel  (ca 100 sidor). Som ska testas av om en vecka. Men nu tänkte jag borsta tänderna och sova. Puss och god natt! 
0 kommentarer