Smakbox

Idag kom min tredje Smakbox. Tycker att det är en kul grej att få hem nya varor att testa samt en del basvaror av lyxigare sort, men till ett bra pris. Det här fick jag i dagens box:
 
 
En salig blandning med andra ord! Kokosmjölk, choklad, spagetti, granola, chips och rapsolja är sådant som ingår i mitt basskafferi, men inte just de här sorterna. En del saker är jag mer tveksam till om jag kommer att testa, t.ex. kryddblandningarna och middagsrätterna eftersom Tony och jag har lite känsliga smaklökar när det gäller hetta. Och sportdryckerna kommer vi inte att testa alls. Fick en våren 2015, som åkte i vasken när jag städade kylen i veckan. Dicker inte sådan. Så om någon vill testa - let me know!
 
Om du vill testa Smakbox och få 10% rabatt på din första box så uppge koden fndqjq i kassan.
 
SmakBox
2 kommentarer
sandra

Åh, så roligt! Hade också velat ha en sån där spännande box men kan typ äta mindre än hälften av innehållet vilket ju känns så trist :( Blä för allergier.

Svar: Ja, det är lite risky buissnies det där med allergier. Har klarat mig ganska bra hittills med min nötallergi.
Helén

ISA

men åh, rolig grej ju! upptäcka saker man kanske inte provat annars!

Svar: Uppskattar verkligen Smakbox - får hem finare flingor och saker till fredagsmyset än vad jag som student annars skulle ha införskaffat.
Helén