Nästan som julafton

Som jag tidigare nämt har jag deltagit i Reddit gifts utbyten och fått en hel del roliga grejer på posten. Jag är även upplevt hur snabba den svenska posten är (paket över Atlanten tar cirka fem arbetsdagar) kontra hur långsamma dess amerikanska motsvarigheter är. Idag kom äntligen paketet min amerikanska "santa" skickade med FedEx. Och det innehöll massa fina saker:
 
 
Två t-shirts (förstora för mig, men tror att de passar Tony), en magnet, en nyckelring, ett nyckelband, två vykort, två påsar godis, en liten plånbok, en nalle som ropar hejarramsor när man kramar den, en liten ask med goda pastieller och en vattenflaska i glas. Tänkte senast idag att jag borde skaffa mig just en sådan!
 
Häromveckan dök ett erbjudande om SmakBox upp i mitt flöde och jag blev intresserad. Och beställde. Precis när jag skulle lämna Friskis för att åka till Maxi för att handla, fick jag ett sms om att mitt paket från SmakBox fanns att hämta på just Maxi. Två paket på en dag!
 
 
Paketet innehöll flera olika saker och jag tror att jag har användning för det mesta. Kan dock tänka mig att ge bort chilliflakesen eftersom jag redan har en burk där 95% är kvar... Om någon annan vill testa så använd den här koden fndqjq och få 10% på din första box. (Flera kan använda koden.)
 
 
Utöver de här två paketen levererades en Linas matkasse till oss igår. Ganska skönt att någon annan bestämmer vad vi ska äta tre kvällar den här veckan. Ikväll blir det kyckling, ungsrostad potatis och blomkålscreme. Kycklingen marineras och jag hoppas att det blir bra. Slog nämligen i huvuden när jag höll på att förbereda och känner mig nu lite utslagen...
 
Linas Matkasse SmakBox kotten malmöchokladfabrik pontiSE pyramidbageriet ramlösakvarn röktolivolja santamariasverige
0 kommentarer