Omedveten bloggpaus

Herregud. Det har gått en månad sedan jag bloggade sist. Och nu är klockan mycket. Har tänkt på det en del. Tänkte blogga efter Demokratijamboreen. Eftersom jag varit iväg och häntat ut mina nya glasögon. Demokratijamboreen var bra. Märker att jag kan det där med möten mycket bättre nu eftersom jag hänger med mer, trots att jag är trött på söndagen. Det togs en bild på mig när jag, Elisa och Anna gick runt på påverkanstorget. Här pratar vi om spel och lotter inom scouterna: 
 
 
 
Den senaste månaden har vi även hunnit med en liten 3,5-poängskurs om styrsystem och bedömning. Tre föreläsningar och fyra seminarium på drygt två veckor. Avslutades med en salstenta (som jag tror gick bra). Den var lite lugnare, vilket kändes bra för kursen som började i måndags innebär en hel del litteratur, föreläsningar, workshops och seminarier. Handlade faktiskt sista julklappen idag. Är färdig i övrigt. Typ. Ska införskaffa ett gäng ramar och montera bilder i dem. Men först ska bilderna komma hit från framkallningen. Men nu är det hög tid att sova. Min föreläsning börjar 08.15 imorgon...
 
 
Avslutar med en bild på mig och Tony som vi tog i helgen inför julen. Och här kan ni se att valet på glasögon föll på par 1. Jag trivs, även om jag fick huvudvärk av dem i början...
 
 
0 kommentarer