Bra saker på sistone

  • Vi har fått upp dösnygga tapeter i köket. Tony och jag fixade mönsterpassningen galant och gjorde inte ens slut på två av de tre inköpta rullarna.
  • Vi har skruvat upp spegel bredvid min klädkammare i hallen.
  • Vi har fått skruvat upp köksklockan på den nytapetserade väggen. Ytterväggarna är av sten som ger rött damm.
  • Vi skruvade igår upp stringhyllan i köket.
  • Idag hämtade jag ut mina arbetskläder på Ica Maxi. 18 maj påbörjar jag min kassautbildning.
  • Syster kom förbi häromdagen och spontanfikade.
  • Imorgon åker jag till Stockholm och Emma-utbildning med KFUM Sverige.
  • Har fått sålt mitt träningskort på STC och köpt ett Friskiskort av en kvinna som inte hann träna påga nytt jobb.
  • Fick idag en elefantörabebis på posten. Tror att det kan bli något stort av den!
 
0 kommentarer