Potentiella sovmornar

När jag gick på gymnasiet brukade jag sätta klockan på 09:00 om helgerna för att inte paja dygnsrytmen totalt, samt hinna läsa lite innan jag blev på tok för hungrig. Det senaste året har den tiden blivit 08:00, eftersom jag ändå brukar vakna runt den tiden av mig själv. Men de senaste veckorna kan jag inte sova längre än till 07:30. Max. De senaste dagarna har jag vaknat 06:45. Lite väl tidigt en dag när du skulle kunna sova hur läge som helst. Har legat kvar i sängen till 07:15 ungefär, innan jag gått på toa och sen tillbaka till sängen för att läsa lite. Idag läste jag inte, utan satte mig i soffan med datorn i stället. Tanken var att jag skulle boka in mig på ett träningspass och sen lämna datorn. Nu har jag suttit här i en timme... Så går det. Planen för dagen är i alla fall att städa, träna, kanske sy lite och åka till Kungälv på det här eventet med Lisa Bjärbo. Är så taggad!
 
 
Inte lika taggad bild...
 
0 kommentarer