Solgult

Häromdagen dök den här bilden upp i mitt Facebookflöde. Linnéa, från ROKO, är med i mitten iförd en tröja som är gul som en sol. Kände: måste ha! Linnéa avslöjade att skapelsen var införskaffad på HM för 99 kronor. Idag, när vi ändå var i Överby för att återlämna min läckande luftmadrass, passade jag på att botanisera inne på denna kedja. Och där var den! En lysande gul hög med vikta, midjekorta tröjor. Tog med mig in i provrummet och sken själv upp som en sol när jag tog på mig den. Så himla nöjd! Införskaffade även en halsduk i samma härliga färg från Indiska.
 
 
Det suddiga halsbandet består av en rea-kedja från HM (annat ursprungligt berlock) och en liten klocka i gul jag hittade på en gårdsloppis för några veckor sedan. Trettio kronor totalt för detta halsband (plus lite meck med Tonys tänger) - nöjd!
 
0 kommentarer