~

Var på mitt första box-pass igårkväll på STC. Cirka 1,5 år efter att jag senast var på ett box-pass, då på Friskis. Mådde så dåligt. Inte av att slå och hålla på - den biten gick förvånandsvärt bra. Värre var det när vi gjorde grodhopp och än mer avancerade grejer. Tror att jag inte är gjord för kondidtionsträning i någon större utsträckning. Har sovit så där inatt pga ont i kroppen, men må förhållande vis okej idag. Lider mer av trötthet på grund av dålig sömn än av träningsvärk - på gott och ont. Tänker träna imorgon igen. Sen lever jag i lite förvirring, eftersom det nu är vecka sju - sportlovsvecka under hela min uppväxt. Min bror har sportlov, lika så är det inga scouter den här veckan på grund av lov. Men, häromkring är sportlovet nästa vecka. Så jag ska jobba tre dagar (har gjort en idag) den här veckan. Lite knas. Ändock okej eftersom jag inte har någon att jämföra med i mitt hushåll.
 
Nu tänker jag vispa ihop pannkakssmet och kanske sy lite på mina byxor!
 
0 kommentarer