Tony jobbar extra idag, för jobbet behöver all hjälp de kan få och han får dubbellön hela dagen. Jag är hemma och har massor av småsaker planerade idag. (Diska, städa, vika tvätt, sy lite, göra mat osv.) Tony i sig är ganska oromantisk, så när jag i förra veckan undrade om vi skulle göra något idag blev det ganska hummande svar. Så för att det skulle bli någonting alls sa jag något i stil med: "jag vill minst ha blommor" och sen bokade jag biobiljetter till ikväll. Imorse när jag gick upp tänkte jag att jag var ju tvungen att kolla köket efter blommor, trots att det skulle vara mer troligt att han kom hem med en bukett i eftermiddag. Och på köksbordet står en bukett med tre röda rosor och med vad jag tror är brudslöja. Samt ett litet kort med hälsning. Blev så hilma glad! 
 
 
Ni kan ana vårt ljuvliga diskberg i bakgrunden...
2 kommentarer
Nancy

Hej!
Jag undrar om jag kan få köpa din Beyond Retro tyllkjol i vitt, som jag såg att du (eller en väninna) hade på sig på bild! Vill ju så hopplöst mycket ha en sådan, men det verkar stört omöjligt att få tag i en! Maila gärna i så fall.. :)

Svar: Nej, tyvärr. Den är inte till salu, trots att jag sällan använder min. Jag köpte min på just Beyond Retro för ett par år sedan. Var ett tag sedan jag besökte affären sist, men de brukar ha tyllkjolar inne - dock inte alltid vita. Lycka till i ditt sökande!
Helén

N

Snälla, jag köper den till nypris! Skicka gärna mail med bilder till [email protected]