Ny desing

Är inte helt säker på hur länge jag haft desingen med balbilden. Någon gång 2012 tror jag i alla fall. De senaste åren iväntade jag på att en ny bra header-bild skulle dyka upp huxflux. Det gjorde det inte. Men jag har blivit så himla less på den där halvsneda desingen som var och jag aldrig orkade fixa till, så jag införskaffade ett förvalt tema. Kostade 3 000 pro-poäng, vad det nu är. Hade i alla fall drygt 7 000 att ta av så det kändes okej. Känns bättre nu. Kan inte lova mer frekvent bloggning bara för att jag byter tema, men vi får se. Har en fördjupning om romer imorgon och två föreläsningar på måndag kvar innan jag får jullov. Känns ganska välbehövligt. Har införskaffat alla julklappar (utom en rosa pastaslev - någon som vet var man kan få tag på en sådan?), väntar dock på att några ska komma med posten. Vi ska hugga gran i helgen och besöka jul på Liseberg i nästa vecka. Det lär bli en grön jul, men bra ändå.
 
0 kommentarer