Flytt!

Är så sablans trött. Höll på att packa till klockan åtta igårkväll och packade halva förmiddagen idag. Lastade hela bilen, hängde på släpet, körde på Tonys nyinskaffade elflakmoped och fyllde den (flaket är en stor box). Rullade i åttio kilometer i timmen hela vägen hit, köpte flyttpizza, åt och tömde bilen. Sen åkte jag och skaffade en router samt internet. Väl hemkommen orkade jag inte göra någonting. Och vi har inget att ligga på här. Ska hämta säng imorgon och vi planerar att i sinom tid skaffa en ny soffa. I natt ska vi sova i mitt flickrum - för sista gången? Ska alldeles strax gå bort till mamma och pappa för taco-middag samt häng. Ändock skönt att veta att vi har flera dagar på oss att packa upp, så att jag inte behöver känna dåligt samvete för att allt är kvar i sina lådor.
 
 
Huset värms upp med vedpanna, som värmer vattnet till elementena. Temperaturen var låg i både hus och panna när vi kom hit. Så jag har kurat ihop mig vid väggelementet i hallen, där jag placerat routern.
 
0 kommentarer