Två kalas och två bad-helg

Har varit hemma i Kungsbacka fredag-lördag. Först för att fira lillebrors födelsedag (klart att jag glömde paketet på köksbordet här - tur att jag ska åter på torsdag) och igår var det konfirmation för min kusin. Två fina dagar. Var speciellt att sova i mitt flickrum igen. Det finns en hel del grejer kvar där. Framförallt på väggarna. Saker som gjorde rummet till mitt, men som kanske inte passar i vårt hem. Fick även med mig lite kläder som varit i tvätten när jag flyttade och andra saker jag inte prioriterat i första vändan. Igårkväll, när Tony hämtade mig vid bussen, åkte vi och badade. Så även ikväll. Har varit riktigt varma dagar. Ytvattnet är riktigt behagligt och resten badbart. 
 
Under dagen har köksskåpen blivit fastmonterade i väggen, diskbänken är på plats (men inte vattnet...) och en provosorisk bänkskiva. Det går framåt. Snart behöver vi inte diska i duschen!
 
 
Gjorde den här "uppmuntringen" till Sara, som en extra födelsedagspresent (hon fyller år idag!). Det var ett citat som en vän sagt till henne och ord som man behöver komma ihåg oftare än någon säger det till en.
 
 
0 kommentarer