Chilldag

Nu har jag äntligen påsklov! Denna vecka har jag förlagt mina 22 timmar på tre dagar i stället för fyra. Idag har jag knutit vänskapsarmband och skrivit brev till mina au pair-barn på jobbet. Samt spelat Othello och Yatzy. Eftersom jag började sent idag hann jag även med att skriva ett brev på förmiddagen samt kolla på lediga jobb i trakten kring Lilla Edet. Så nu har jag några fler jobb att söka. Jag hoppas på att det snart är mat här hemma, för jag börjar bli hungrig. Och ja, jag är så pass lat att jag låter mina föräldrar fixa det idag. De tog till och med på sig det frivilligt!
 
 
Tog outfitt-bilder med webbcamen idag när jag borstade tänderna. (Body - HM, kofta - HM för hundra år sedan, kjol - sydd av tyg från IKEA med hjälp av mormor, strumpbyxor - Lindex) Hade även 1 - EN - fläta idag! Ser detta som ett tecken på att jag börjar få lite längre hår.
 
 
0 kommentarer