Anteckningsboken

 
Sedan mars 2011 bär jag alltid med mig en liten anteckningsbok. Ibland går det månader av att den bara flyttas mellan väskor. Ibland skriver jag i den så ofta att jag slutar datera anteckningarna. Hinner inte för allt måste ut och ner. Just denna fyllde jag i Rumänien. I nuläget växlar jag mellan en liknande i väskan och en blå på rummet. Tänkte att vi skulle få se utvalda delar. Mest bara för att visa att det inte finns några bestämmelser över vad man får skriva i samma bok och inte.
 
 
Min första text hade jag fatiskt lite storhetsvansinne med. Nu använder jag mest bara ordet hjärteont. Väldigt bra ord.
 
 
Jag citerar en del också. Här är ett citat från Håkan Hellström i GP.
 
 
Rena dagboksanteckningar från WSJ. Fast kom aldrig längre än dag två. 
 
 
Känslokaoset när Albin sa att han kunde tänka sig att gå Explorer Belt med mig. Inte nådigt. Men allt gick bra. Över förväntan.
 
 
Fina sms.
 
 
Låttexter som jag får på hjärnan.
 
 
Fina citat och berättelser jag finner på nätet och i böcker.
 
 
Akvarellkladd och låttexter jag tycker är fina.
Ord
0 kommentarer