Vill inte ta studenten. Det medför bara för mycket ångest.

Är nästan lite inne på att bara skita i hela studenten. Väcker allderles för mycket problem. Orkar inte med. Är helt slut i huvudet. Förstår inte hur jag ska orka hela torsdagen. Vi snackar över 24 timmars vakentid. Ett 24. Men jag var ganska död efteråt. Det känns som att jag har så mycket kvar att göra. Före studenten. Före Rumänien. Efter Rumänien är mitt liv över. Nej. Det är det inte. Käns bara så eftersom allt jag gör resutlerar i Rumänien.
  • Städa mitt rum.
  • Damsuga soffan.
  • Träna (önsketänkande).
  • Duscha osv.
  • Duka.
  • Baka frallor (fuck att jag lovade klassen detta)
  • Skriva informationsblad om Rumänien och Tyskland så att jag slipper dra det 30 gånger på torsdag för alla gäster.
  • Plugga in talet jag ska hålla i aulan på torsdag.
  • Vara pigg.
  • Komma hem.
  • SOVA.
  • Umgås med kusiner.
  • Fixa present till Saras student.
  • Fixa present till Amandas student.
  • Träffa Albin för att slå upp vårt tält på test och införskaffa sjukvårdsgrejor.
  • Gå minst en mil med packning.
  • Packa.
  • Skriva avtal med Tyskland.
Idag fick vi i klassen i alla fall målat våra lakan till flaket.
(bilden är Micaelas)
0 kommentarer