By Sara

Jag sitter nu i Saras säng med Jenn. Vi lyssnar på Håkan och impoterar musik i Saras dator.
Jag kom till Stokholm igår strax efter fyra, för mitt tåg var sent med ca tjugo minuter. Vi lämnade min väska hemma hos Sara innan vi tog oss till Heron och ThwilightMovieNight. Vi fick se Twilight, New Moon och Eclipse, samt äta och dricka lite i pauserna. Eclipse var lätt den bäsa utav filmerna i The Twilight Saga hittills! Det hela var slut vid två, vi var hemma en halvtimme senare. Men jag och Sara (Jenn jobbar) somna inte för än vid fyra. Sen gick vi upp vid två. Och vi ska upp vid sex imorn...
Idag har vi typ inte gjort så mycket. Ätit lite, spelat Sims och tittat på TV. Sara prata om att hon behöver vaxa bena. Sen behöver hon packa och va kanske borde göra någon frukostmacka till tåget. Och jag vill måla naglarna (vilket vi iofs kan göra i Borlänge...)
0 kommentarer