Mot Örebro!

Idag har det bara varit förberedelser inför O-ringen i Örebro som hela min familj åker till imorgonbitti. Jag och min syster var på biblioteket och lånade böcker att ha med. I Hälsingland 2006 hade jag med mig en bok och den var utläst första dagen. Jag gör inte om det misstaget, även om jag inte läser så fruktansvärt mycket längre eftersom jag har blivit bättre vän med de som är med - åldersskillnad märks mindre när man är äldre. Ja, och så var vi och fika hos farmor och så var jag ju tvungen att måla naglarna i klubbens färger - jag kände inte direkt för tio orienteringsskärmar på naglarna... Så jag började inte packa ordentligt förän för en och en halvtimme sen. Men jag har packat för att åka bort en sommarvecka så många gånger och orienteringstävlingar ännu fler. Och endel O-ringen. Det här blir mitt sjätte.
Som ni säkert förstår blir det ingen uppdatering förän nästa lördag då jag har kommit hem och sova en natt.


En något skev bild ifrån heta O-ringen i Sälen 2008^^,

1 kommentar
Sagha

allt bra?

följa varandra med bloglovin?:P