Geistherfahrer*<'3

Bensin i blod

Jag mår bra

Det är inte längre långt

Den sista utfarten

Åker förbi

Metall vibrerar

Under mig

På vägen till dig

Stjärnor faller vid horisonten

Jag svänger runt ratten

 

Kyss mig nu

I motljus

Så som en bilist som kör åt fel håll

Söker jag dig

Natten är kall

Jag åker ensam

Så som en bilist som kör åt fel håll

Slutligen är jag med dig

 

Adrenalin

Håller mig vaken

Jag är inte rädd

Vägen vänder sig

om för mig

Jag svänger

Runt ratten


Kyss mig nu

I motljus

Så som en bilist som kör åt fel håll

Söker jag dig

Natten är kall

Jag åker ensam

Så som en bilist som kör åt fel håll

Slutligen är jag med dig


Jag känner dig inte

Och tror på det

Att jag är med dig

Kan klara det

Vid dig kan klara det

 

Jag är här

Bakom dig

Bilist som kör åt fel håll

Jag följer med

På den sista biten

 

Kyss mig nu

I motljus

Så som en bilist på väg åt fel håll

Söker jag dig

Natten är kall

Jag åker ensam

Så som en bilist på väg åt fel håll

Slutligen är jag med dig

Hey!

Jag är

Vid dig

Jag är här

…här

Jag behöver inte längre vara här

Bilist på väg åt fel håll

Åker alltid ensam

 

*Geisterfahrer = eng. gosht driver = Bilist som kör på fel sida mot trafiken (på motorväg)

 


Musik: Dave Roth, Pat Benzner, David Jost, Tom Kaulitz
Text: Dave Roth, Pat Benzner, David Jost, Bill Kaulitz
Översättning av mig, Helén Toftered, ge gärna cred om ni använder denna text.
0 kommentarer