Peace and Love 2009

Jag är hemma ifrån bästa PL. Fast det har jag ifs varit sen 21:05 igår...


Jag har åkt varmt tåg.
Jag har åkt kallt tåg.
Jag har gjort sönder mina enda långbyxor jag hade med mig.
Jag har gått och lagt mig vid fem på morgonen, för att gå upp tio.
Jag har ätigt stor, fet grillad gris.
Jag har druckigt cola och ätigt chips som aldrig förr.
Jag har ätit strips både klockan efter midnatt och närmare tre än två.
Jag har varit på typ världens bästa konsert.
Jag har tappat intresse för The Sounds (för att Maja rökte på scen tre gånger under 75 minuter).
Jag har tappat intresse Miss Li (hon var en kvart sen, satt bara vid pianot och vi hade precis sett Melody Club).
Jag har upptäckt att Melody Club gör sig riktigt bra live.
Jag har blandat ihop två scener och missade början på Laasko.
Jag har tatuerat mig gånger fyra.
Jag har varit på konsum i Borlänge.
Jag har bott närmare festivalområdet än vad campingen var.
Jag har knappt ätigt någon frukost.
Jag har knappt ätigt något riktigt mål.
Jag har sett en en frys full med korv.
Jag har visat min hatt för att bevisa att jag inte smugglade in något i den.
Jag vet hur man gör när man ska in på festival och gör det på rutin.
Jag har sett skräp - in mass.
Jag har sett skräp i en tornado.
Jag har varit på en minnesstund för MJ som blev ganska fail.
Jag har än en gång pajat mitt sinne för att kunna säga "Shit, vad mycket folk."
Jag har haft totalt hjärnstillestånd.
Jag har missat en soluppgång, inte för att jag sov, utan för att jag satt och pratade i köket.
Jag har nyktert fylleskråkat Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Jag har lärt mig hela texten till Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Jag har levt i nuet.
Jag har träffat en riktig Ica-Stig.
Jag har gort av med knappt 200 spänn.
Jag har skrattat.
Jag har nästan gråtigt - tror jag.
Jag har tagit slut på mina kamerabatterier.
Jag har sett väldgit fulla personer.
Jag har inte brännt mig, trots att jag har gått i linne.
Jag har kommit in på mitt gymnasium =D
Jag har varit den enda som hängt med i Saras ämnesväxling.
Jag har lyssnat på Johan Palm på Saras dator.
Jag har fått fem av mina naglar målade av Sara
Jag har målat fem av Saras naglar.
Jag har tvättat mitt hår under en kran, för att jag inte orkade gå de femhundra metrarna hem till Ludde.
Jag har börjat ladda upp mina videos på YouTube under namnet ryskvattenmelon.
Jag har förmodligen gjort en massa mer saker som jag för tillfäller inte kommer ihåg.

Men detta måste göras om!

Förmodligen kommer det att komma videos och mer utföligt om konserter framöver.
Men tills vidare får ni nöja er med detta. Men det var så bäst!

0 kommentarer