Mein Zimmer

Tänkte ladda upp lite bilder på mitt rum...

 Min dörr, som jag har dekorerat så fint med en tysk filmposter, mitt Kärleksdhjärta från Kjesäter, en "Jag sover" skylt från Jiingi och textrader ur THs låtar.

På den blåa lådan, med grönt lock, har jag mitt smik (som jag kanappt använder längre) och hårprylar. På stolen hamnar massa smutstvätt och bakom posterna finns en låda som rymmer mina galma slkolböcker...

På den översta turkosa hyllan är alla de priser jag vunnit/fått igenom åren och på den undre är det b.la en sten från Island, en teckning och en låda jag gjort. Jungfrukistan innehåller en massa saker jag nog borde slänga, men inte vill...

Ena delen av min jungfru kista använder jag som natttygsbord. Jag har 2 väckarklockor, för jag vet bara hur en fungerar, min två handkrämer, typ 10 pennor, min Bibel, de böcker jag läser för tillfället och min dagbok.

Här är min säng. Ja, det är en Nalle Puh och TH kudde. Och ja, jag använder fortfarande mitt Lady och Lufsen täcke.

Mitt fönser, min orienteringsryggsäck, griffeltavla, "sittpuff" iklädd min lägerbålsfilt och alla mina tidningar till vänster.

Ramarna på den översta hyllan fick jag i julklapp av min vän Jennie. Under hyllorna står min CDspelare som jag fick i 9:års present och min skivsamling...

...och här är mina favoritdelar av den: "Zimmer 483 - Live in Europe", "Leb' die Sekunde", "Tokio Hotel TV - Caught on Camera!" , "Scream", "Jonas Brothers", "Fräulein Wunder", "Zimmer 483", "Schrei" och "Schrei - Live" .

Mitt skrivbord och boksamling, som för tillfället är relativt tomt.

Bakom dörren förvarar jag min morgonrock och gamla väskor.

Mellan dörren och gaderoben förvarar jag skönhetsprodukter som jag aldrig använder. Här är även den enda väggen som inte är täckt av posters. Än...

Och slutligen min gaderob med spegel. På speglen har både jag och min syster klottrat med kajal.
1 kommentar
anna

ojoj här var det mycket TH hehe