Sol

Ja, här är faktiskit sol, vilket jag inte är hel nöjd över. Jag måste packa idag, annars blir det ingen konfa och det vill jag inte.

Igår kväll, efter att jag hade damsugit rummet, vilken verkligen behövdes, åkte jag och mamma och hämtade ett Grötmärke som ska vara min personliga symbol på konfan. Undertiden vi åkte till Nidigen la Johan in lite smurfbilder på ett USBminne som jag nu har laddat in i darton. Det var långt ifrån alla, men hel del ifrån de första dagarna. Framförallt på Gribbes & Kristoffers "bråk" om ballerina kexen och på söta Kajsa.

Just nu lyssar jag på videos ifrån Dortmund. På YouTube finns en tjej (NikArcherTH) som har filmat i stor sett hela konserten med bra ljud. Bild kvaliten är diskutabel. Jag är så grymt avundsjuk på de som var där, det verkade så himla underbart.

Senare idag, efter att jag har packat, så ska jag försöka hinna skriva rent del 6 i min FF och cykla ner till Fyren och lämna tillbaka filmerna vi lånade förra veckan + ev. köpa den senaste BRAVO:n. Får se hur det blir med det.
Ikväll ska jag dela ut flygblad ang. Naturpasset i Fors för Rigor.

Kram!
0 kommentarer