Lyssar på något som kallar sig Love Story, men låter som Viva la vida...

Har precis uppbårdat kraft till att packa min väska inför nyår. Ett ombyte till morgondagens hemresa, nattkläder och en necissär. Nu ska jag samla energi till att fixa mig. Ska med ett tåg från Halmstad 16:02. Innan dess ska jag ta mig till Halmstad och äta. Omvänd ordning, men ändå. Gårdagens träningspass känns i kroppen. Överkroppen. Kanske var det därför jag drömde så skumt och realistikst inatt? Drömde massa knasiga saker och var helt  övertygad om att det var EB i Rumänien som pågick, fast med knasiga twistar. Ingen som var där i somras var där i drömmen, för att ta ett exempel. Dessutom blir jag orolig för att ha blandat ihop ett utalade från drömmen och något en person eventuellt kan ha sagt. 
 
Förra årets nyår spenderades i Stockholm hos Sara. Detta nyår är hon på Kanarieöarna!
0 kommentarer