blä

jag har blivit fem år igen för att jag inte får lov att se det jag vill på tv. har blivit väldigt fäst i bönderna på tv nu i vinter att jag har dem som en fast punkt i min onsdag. och idag fick jag se första halvtimmen sen kommer pappa på i reklamen att han kan titta på annan tvo ch hittar på spåret. jag tycker att på spåret är kul. på fredagar. inte på onsdagar när jag ska titta på kära bönder. jag slog ihop datorn (som jag använder i reklampauserna för att inte missa något, men samtidigt ha bättre underhållning än reklam) med tårar i ögonen och sprang upp på mitt rum. låg i sängen och stortjöt i säkert fem minuter. kände mig jätteliten. och nu är jag inte alls på humör för att titta på lyckliga bönder. nu vill jag ha ond bråd död. eller nej. det vill jag inte. men jag är inte i rätt feeling för att titta på någon annans lycka. Tilläggas bör att jag var precis godkänd på tyskaprovet vi skrev förra veckan (anlednigen till att jag var precis godkänd var den att vi inte har betygs skalor, men jag hade 77,5 poäng och hälften låg på 79) (jag glömde alla prickarna i würde och skrev wurde i stället - hejdåtiopoäng). Och så fick vi tillbaka våra bokresentioner. Jag behöver träna på verböjningar. något jag lärde mig i sexan, sjuan. kul liv. och så var det tilltänkta tåget inställt. och när jag skulle betala mina första räkningar ever (skolkatalogen och en premunation på tidining) blev det ett tekniskt fel så jag måste göra om någon annan dag. kul dag. verkligen. Dock var det kul att vara på naturhistoriska med naturkunskapen. men jag tycker att det är väldigt dumt att de har tagit bort de seamesiska tvillingarna. "för det var en diskution om hur etniskt det var". herregud. de blev stoppade i burk för 150 år sedan. låt de vara kvar och ge dem ett historiskt värde! Imorgon struntar jag i internet helt. Jag äter gröt isttället.
0 kommentarer