Kevin och Alice

Idag var Kevin och Alice ifrån idol och uppträde på Bilias invignings fest i Kungsbacka. Jag och min syster var där!

Programledare. Han pratade istort sett hela tiden idolerna inte sjöng. Och han gjorde det väl.

Här kommer Idolen. Kevin!

Här sitter Kevin och singerar. Han var jättetrevlig, luktade gott och kramade mig! =)

Mina autografer och jag köpte hans singel ^^,

Vi träffade Alice i "fikarummet". Hon hade snygg tröja, men kunde tyvärr inte ge oss en autograf =(

Vi gick ner bakom henne i trappan =)

Alice på scen. Hon framförde två låtar av idollängd.

Alice ^^,

Kevin, programledaren och butikschefen. De skulle klippa band, men först skulle chefen prata lite. Han bablade på om låga räntor, bra kvallitet och service. Med tanke på att ca 70% av besökarna var under 18 och dryga hälften av de var inte äns byxmyndiga kan man undra hur många det var som lyssnade...

Så var Bilia invigt! Citat från Kevin: "Sluta! Ni göra mig nervös!"

Här är anledningen till att jag anser Kevin vara bättre än Alice - Han är en bättre scenmänniska och har en utstrålning som inte är att leka med!

Han tog upp en liten tjej på scen och dansade med henne under vinnarlåten.

Han framförde Gimme!Gimme!Gimme!, With every bit of me, och hans nya singel. Vi var de första som fick höra den!
Nu sitter han på ett plan till LA för att spela in videon...


Alice började singera, men vi gick hem i snöfallet!
2 kommentarer
Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!