Packat

Äntligen har jag packat! Jag hoppas att jag inte har glömt något, för då får det stanna hemma. De väskor jag har packat är fulla. Ni får inga bilder för sladden är nerpackad i någon av de tre väskor jag fyllde. Jag fyllde min 60 liters ryggsäck, en bag/resväska, som är jättepraktisk, den går säkert oxå på 60 liter och min lilla gröna ryggsäck. Över 100 lite packning! Sen ska cyklen med oxå och hjälmen självklart ^^
Det tog banne mig drygt två timmar att packa.

Det känns lite konstig att om ett knappt dyng börjar den månaden jag har förberett mig på i ca 1,5 år. Redan i januari/februari förra året sa mamma att om jag ville konfimera mig på ett läger, vilket jag typ alltid har velat, så skulle jag börja tänka på det då. I juli bestämde jag mig och i september var lägeravgiften betald. Sen var jag spänd typ hela tiden fram till förträffen i april. Efter den slapnade jag av lite och nu är jag spänd igen. 4 veckor utan familjen. Bara folk jag har träffat över en helg tidigare.
Okej, jag vet att jag kommer klara det. Social som jag är.

Om jag inte hinner skriva något mer ikväll så Hej då! Jag hoppas på att kunna skriva lite där borta, eller åtminsone lägga upp lite bilder på min BDB.

Kram!
0 kommentarer