MSN möte

Hade msn möte igår kväll ang kanothajken. Det är dagens scouting xD
Vi var minst lika seriösa som alltid, alla snacka på som vanligt. Det var nästan lättare att få ngt sagt när ingen skulle överrösta varandra. Problemet var bara att vi bara var 5 pers av de 12 anmälda. Alla Tölö scouter (yy)
Sara var första punkten. Tänk att min konfakompis kan bli första punkten. De hade igentligen ingeting att säga till om. Hon var redan godkännd av Kristoffer, iaf om hon är snygg. Och det är hon ju ;)
Sara gick före utnämnade av hajkchef. Hajkchefer blev Benne & Matte. Ingen av dem var änns där. (yy)

Bwt, det känns som om jag miss sköter min blogg en aning. Man ska skriva saker när det är nytt & jag skriver låångt efteråt. Jag måste bättra mig.

Idag är jag ensam hemma, sånär som på pappa. De andra är och badar. Jag pallade inte följa med. Inte efter de abstinens besvären jag hade i natt efter konfakompisarna. Och självklart lägger jag tiden på darton xD För ikväll kmr småkusinerna. tre/fyra pojkar i åldern 8 år till 11 månader. Ifs så är inte det bestämmt om Amadeus, den yngste ska kma.
Så efter jag har fixat lite, så ska det bli bildbombning på bdb från min Oringen vecka. Typ 400 bilder.
Sen måste jag fixa fötterna & skriva på min FF, samt läsa lite i Liftaren. För att köra två flugor i en smäll så ska jag göra det ute i det fina vädret ^^

Kram Helén
1 kommentar
Sharaphara

Haha, klart jag är första punkten! Jag är ju snygg! ^^,