Höghöjdsbana

Jag har ont på insidan av mina överarmar. De är fulla med blåmärken. För igår var vi i Isaberg och testade deras höghöjdsbana. Mycket roligt! Linbanorna var roligast, hindren var mest obehagliga. Framförallt när det började regna och blåsa. Det fanns fyra banor och jag gick tre av dem en gång var (skippade den svåraste), sen tyckte jag att det räckte. Hade det varit sommar hade jag förmodligen gått banan med mest linbana igen. Detta var en familjeutflykt/födelsedagspresent till Tony och syster som fyllde år i början av månaden. Nog för att det är långt till Isaberg/Hestra, men har man trevligt sällskap i bilen så går det bra!
 
 
Tony och jag en bra bit upp i luften!
(Ska precis påbörja ett sådant hinder som gett mig blåmärken - klamrade mig fast vid allt som gick...)
0 kommentarer