Sista "lediga" helgen på ett tag

Hade en ganska jobbig dag i fredag, så Tony och jag skickade tillbaka fisken i frysen (vet att man egentligen inte får göra så!), åkte iväg för att köpa pizza och åt den sen framför en film. Kon-Tiki närmare bestämt. En bra film som jag kan rekomendera, men jag vill inte se om den eftersom jag tyckte att den innehöll en del obehagliga scener. Så om någon vill se har vi en DVD du kan få överta! Helgen spenderade vi i Halmstad hos mormor med att åka ut till morfars grav (första gången för mig, trots att han dog för 5,5 år sedan), få en historisk guidning i Halmstad av mormor och fika med kusin, tillhörande sambo och barn. Det hela avslutades med middag hemma hos mamma och pappa. Riktigt fin helg alltså!
 
 
Ligger nytränad på köksgolvet med ett vykort jag fick av Albin på posten idag. Köpt i Lubljana, skrivet i Lund och postat i Barcelona!
 
0 kommentarer