Ingen ROKO-helg

Det är så himla tråkigt att behöva missa första gången alla skulle ses, men eftersom magen höll på och hade sig i natt stannar jag hemma i helgen. Det hela kändes ganska illa i morse, men nu känns det mer okej. Tony tjatar på mig om att jag ska äta mer, fast jag inte vill. Tycker att jag har ätit mycket, fast jag vet att jag inte har det. Fyra smörgåsrån med smör, lite blåbärsoppa och vatten är inte mycket. Har påbörjat ett skiva rostad jättefranska, men den är inge god. Vet inte vad som är felet - att jag är sjuk eller att jag är van vid mer fibrer. Knasigast av allt är att jag inte svimmat. Är ju en sådan där typ som måste äta inom en timme från uppvaknade för att inte svimma. Visst är jag lite svag och ber hellre Tony att hämta saker än att göra det själv. Men nu har jag faktiskt klarat av att sitta på stol i över en timme - har mesta dels halvliggit tidigare. Är helt klart på bättringsvägen, men är inte bra för det.
 
0 kommentarer