Födelsedagar och sånt

Det var riktigt jobbigt att gå upp imorse. Tror att det mest berodde på att Tony snoozade och jag trodde hela tiden att det var min klocka... Ska försöka komma tidigt i säng ikväll igen. Helgen har varit "lagom jobbig" med middagsbjudning här i fredags för firande av min födelsedag (vi hade städat i en vecka - kändes det som), firande av Tölö scoutkårs fyrtioårsdag och firande av kusinens sjuårsdag - båda i lördags. Igår ordnade vi fram slanor till scouterna och tittade på film mest hela tiden. Nu väntar jag på att Tony ska komma hem från Borås med en ny pelletspanna. Var inte så himla sugen på att följa med och lägga fyra timmar på att åka bil.
 
 
Detta fina meddelane möttes jag av i torsdagsmorse. Fick även filmer, en matberedare och stavmixer bland mycket annat. Är väldigt nöjd med min födelsedag - framförallt att få visa för min familj var jag bor nu.
 
0 kommentarer