Ny favvotröja

Inlägg från i tisdags som jag tydligen missade att publicera.
 
Har tänkt att blogga om min nya, fina, midjekorta tröja sedan i fredags. Men saker kom emellan. Som vanligt. Fredagströtthet, hjälpa kompisar med att elda upp skräp/gamla plankor/sly från deras nyköpta tomt och ordentlig söndagsstädning. Ganska vettiga och trevliga grejer egentligen. Just nu sitter jag här och fryser (fryser jämt pga ingen golvvärme) och borde egentligen börja med mat så vi hinner äta innan kvällens scoutmöte. Over and out!
 
 
På riktigt. Gillar den här tröjan från HM så himla mycket. Fin och mjuk och varm och mysig och slutar på ett bra ställe på kroppen. Tycker annars att stora tröjor inte är så smickrande på mig till vardags. Fick förövrigt frågan, och för mig komplemangen, av pensionärsvikarien: "Syr du dina kläder själv?" Tog det som ett tecken på att min stil känns "på riktigt". För om jag hade en symaskin skulle jag sy mycket kläder själv. Tror jag.
 
0 kommentarer