KU-dag

Tre dagar av höstlovet arbetar vi i personalen. Eller rättare sagt vi ska ha KU-dagar - kompetensutvecklingsdagar. Dagens kompetensutveckling handlade om hur organisationen arbetade med språkutveckling. Det var klart 09:30. Sedan dess har det funnits diverse smågrupper som har planerat diverse saker. Jag har inte blivit tilldelad en enda, så jag har haft eget arbete hela dagen. (Man kan ju undra hur mycket nytt jag lär mig på det...) Vilket har inneburit en del fix inför Höstkursen till helgen, rättat klart de sista proven och hjälpt en kollega med diverse. Nu sitter jag här själv, då resten av arbetslaget är på möte och väntar ut tiden till klockan 16.00 då vi får gå hem. Kanske går jag hem något tidigare, är ju trots allt ombedd om att stanna extra kommande dagar...
 
 
0 kommentarer