Flygande vecka

Den här veckan har bara flugit iväg. Måndagar är en sådan dag där jag aldrig hinner något eftersom jag kommer hem sent, tisdagar är scouter, i onsdags var jag på läkarbesök i Göteborg, träffade mamma och var på vernissage, igår bara försvann och idag, om bara någon timme kommer hela min familj på besök. Vi ses inte så ofta för alla har helgaktiviteter. Lika så denna helg. Tony och jag ska på kårläger. Mamma och syster hade räknat ut att detta var enda fria fredag innan syster muckar från GMU. Mammas tanke var att Tony och jag skulle åka ner och sova över. Men lägret ställde till det. Så nu kommer de hit i stället. Med en färdig gryta. Vi står för potatis. Nu ska jag packa inför helgen. Så gott det går - sovsäcken kommer ikväll!
 
 
För första gången på 2,5 år har ROKO bytt omslagsbild på Facebook! 
 
0 kommentarer