En dag på stan

De senaste åren har jag "bytt kropp". Jag har gått ner 1-2 storlekar genom att bara finnas till vilket är en ganska speciell känsla. Vilket har lett till att alla kläder jag haft ett tag är väldigt stora och jag har tagit in de flesta av mina kjolar med säkerhetsnålar i brist på symaskin. Har inte heller köpt så mycket plagg då jag är så himla kräsen. Så nu, när lönen kom - kryddad med a-kassa och en vecka augustilön - bad jag Micaela följa med mig under en dag på stan. Skörden blev kanske inte så bra som önskat (vill ha fler kjolar och klänningar), men är ändå ganska nöjd med vad som blev.
 
 
Midjekort, stickad tröja från HM. Topp från Gina Tricot. Vinrödkofta från HM.
Hårsmycke/spänne samt halskjedja från Glitter. Kajal från Kicks. Blåa samt gröna strumbyxor från Indiska. Ett set med minipärlor från Panduro. Strumpbyxor från HM. Ögoncremé från Apoteket.
 
0 kommentarer