Livet går fort tänk på vad du gör

Hela veckan har gått ut på att det skulle bli helg. Vaknade i onsdags och tänkte "Äntligen fredag! Eller vänta, torsdag. Fan! Bara onsdag." Det var ganska jobbigt. Idag har Tony och jag städat här. Går så där, eftersom det är sju miljoner grejer överallt som inte har en egen plats. Men vi kan ju alltid glädjas åt att vi fått upp tre nya Bestå-konsoller från IKEA att förvara film i, så snart kan mina böcker flytta upp ur flyttlådan och in i en bokhylla! Hade tänkt att fixa i ordning en adventsljusstake av krukan jag fick på förra årets julavslutning, men den verkar vara spårlöst försvunnen. Är så himla bitter! Har i vilket fall bundit en dörrkrans. Min första och jag är himlans nöjd! (Bortsett från att det blev lite väl mycket grova grenar på slutet...)
 
 
0 kommentarer