#dj14

Har twittrat en himla massa i helgen från Demokratijamboreen i Kristianstand under helgen. Eller mest igår när jag satt med datorn i knät och kommenterade hela kalaset. Det har varit en väldigt rolig och givande helg tycker jag. Dock väldigt tröttsam. Att först jobba en hel vecka och slarvat lite med sömnen och därefter sova väldigt lite och göra väldigt mycket är ingen jättebra grej. Fast det gick över förväntan. Kanske för att jag åt totalt fyra tabletter mot trötthet i stället för de tre per dag som jag ska äta i normalfallet. (Ja, jag har fått tillåtelse av min läkare att göra detta.) Sov som en stock i natt, vilket jag tror har bidragit till att jag fixat dagen hyffsat. Kanske i kombination med att vi åkte skridskor i stället för att ha vanliga lektioner. Men nu ska jag sova!
 
 
Vi i ROKO var i alla fall väldigt glada, för vårt tilläggsyrkande om fler arrangemang för roverscouter gick igenom - vi firade med julmust!
 
 
dj14 scoutbakis
0 kommentarer