Mitt liv alltså...

Ska alderless strax byta om och ta mig till Friskis och veckans andra träningspass. Intervall flex står på schemat och det har snart gått ett halvår sedan jag var på ett sådant pass sist. Det är tuffa intervaller och ordentlig stetch i ett. Framför allt ser jag ett behov av det senare för min del. Är ganska trött idag, vilket kan ha ett samband med att jag gick och la mig närmare 22 än 21, som jag gjort det senaste. Tror att det har ett visst samband med min avbruta medicinering. Har i grunden inget problem med att gå och lägga mig tidigt. Problemet är att jag känner att jag inte hinner göra någonting om jag går och lägger mig vid 21. För när jag går till sängs tidigt, vilket jag gjort den senaste veckan, blir ROKO lidande, min planering för mina scoutmöten och jobbsökandet inför sommaren. Bör få i väg massa ansökningar inom en vecka, men har ingen aning om hur. Jobbar extra imorgon förmiddag (money talks), åker direkt till Tony, för att åka hem igen på lördag så att jag hinner delta i helgens invigning av utmanarscouter. På måndag är det scoutmöte, tisdag lär det bli ROKO-möte och så vill jag träna och hinna med annat. Mitt liv alltså. Plus att cirka var femte minut dyker tanken "lägntar tills jag flyttar hemifrån" upp i mitt stackars huvud.
 
0 kommentarer