Livet asså...

Ja, jag vet att jag har skrivit dåligt det senaste. Men mitt liv tar mer tid än jag vill att det ska. Var på Roverforum i helgen, vilket var kul - många nya kompisar och intressanta workshops. har haft årsmöte med scoutkåren, ätit våfflor, haft Tony på övernattningsbesök och jobbat extra. Lägntar till påsklovet, för då känns det som jag har gjort det mesta. ROKO tar mycket tid just nu. Precis som sömnen. Framförallt sömen. Sover mer, vilket gör att jag klarar livet över huvudtaget. Å andra sidan får jag mindre tid till annat för jag sover 1-2 timmar extra. För tillfället ligger min priotet på träning och Tony. För jag är kär och längtar till sommaren, för då flyttar jag. Då tänker jag att vara kär inte tar lika mycket tid. För då ses man varje dag, i stället för bara på helgerna. Men det är ju ett tag kvar. Så nu ska jag sova...
 
 
0 kommentarer