Snar KulTing!

Var på fritids på eftermiddagen idag, bara i 75 minuter, men ändå. Vaktade till största delen barn i pulkabacken. Och ärligt, det var ganska skönt med en lång torsdag, för den var lagom. Hjälpte till att rätta lite arbeten efter lunch och därefter som sagt pulkabacke. Har gått runt och tänkt på KulTing hela dagen och kännt att jag borde vara mer stressad, men kommer inte på något. Har kollat alla checklistor som finns och det enda som är kvar är att packa - på riktigt! Helt stört. Bortsett från att ta mig dit. Och det ska jag göra i bil. Det är också helt stört, men på andra hållet. Vet inte hur många gånger jag denna vecka funderat på alternativa färdmedel. Nej, nu ska jag kvällsfika med syster och så lämnar vi resten åt sitt öde. Eller nåt.
 
 
För ett år sedan var jag själv tingsgeneral och kände likadant som jag gör nu. "Jag måste ha glömt något!"
0 kommentarer