Klänningsbekymmer

Mamma fyllde femtio år i måndags, vilket firades med Lisebergsbesök i söndags. Men det ska firas än mer - i början av nästa år ställer mamma till med brakfest (eller åtminstone ett ordentligt kalas). Och jag lider av klänningsproblem. Har ingen klänning sedan tidigare som sitter bra och hittar ingen ny som känns hundra. (Kan dock tilläggas att den mesta efterforskningen skett via internet.) Vill ha en kortärmad klänning, i färg, kan få glittra och "skater-modell". Efter ordentliga efterforskningar idag kan jag tänka mig den här silverfärgade från HM, eller den här svarta från BikBok. Fast verken silver eller svart är helt min färg. Av en slump såg jag denna gröna klänning, vilket gissningsvis är samma sort som den svarta. Verkar dock ej finnas kvar i sortementet... Om någon finner en klänning som känns som Helén - hör av dig! Skulle vara dig tacksam.
 
 
BikBok/HM
 
0 kommentarer