~

Egentligen borde jag inte skriva utan packa, men det är så himla tråkigt så jag skjuter på det i ett par minuter till. Tonys firma firar 40 år och vi ska iväg på ett jippo hela helgen. Och jag har som sagt inte packat. Eller, jag packade mina neccisärer igår och har lagt fram en del. Men lider av den stora ovissheten om vad jag ska ha på mig när vi åker. Det verkar som att det ska vara någon aktivitet på eftermiddagen, mulet och runt 20 grader. Svarta jeans eller kjol och stumpbyxor? Hade jag känt till aktiviteten hade valet varit mycket enklare. Nu får jag chansa. 
 
Igår såg jag Laleh på Götaplatsen med Micaela och Anders. Hon var bra. Enligt GPs Facebooksida fick hon fyra (av fem) fyrar och det kan jag förstå. Efteråt mötte jag upp mamma, vi gick till Centralen medan jag fick berätta om min intervju som jag varit på tidigare under dagen. På måndag eftermiddag/kväll får jag veta om jag får det eller inte, men det kändes bra i alla fall.
 
 
Jag har nu pimpat min ljusslinga och hängt den kring spegeln i hallen.
 
0 kommentarer