Pollen och kusiner

Det är så sjukt mycket pollen just nu! Min bil är till stor del gulgrön och jag har täppt näsa samt rinnande ögon. Misstänker att morgonens allergitablett släppte just, så jag tog en extra (det är okej att ta en extra vid behov - har pratat med min läkare). Dagens händelse var träning. Jag tog med mig ett stycke kusin och åkte till Friskis. Först gick vi en vända på gymmet och därefter ett flexpass. Känns som att vi gick igenom hela kroppen. Det är väldigt roligt att ha kusin på besök - och jag har inte vilka kusiner som helst. Jag har väldigt trevliga och roliga kusiner! Och trots att Ninna, som är här nu, är fem år äldre så känns inte ålderskillnaden så mycket. Vi bara pratar och pratar och är nyfikna på varandra eftersom vi inte ses så ofta. Kusiner är fina grejer!
 
 
Snart fyra år gammal bild - sist alla kusiner på mammas sida var samlade. Nu finns det ytterligare en kusin samt ett kusinbarn!
 
0 kommentarer