Annandag

Denna ljuvliga annandag. Vaknade strax före klockan nio och läste en timme i Johan Perssons och Martin Schibbyes bok 438 dagar. Det är något som ärhelg för mig. Vakna, men ändå ligga kvar för att läsa en riktigt bra bok. Har skrivit personligt brev till ytterligare ett jobb jag vill söka. Planen är att redigera det sista imorgon och då skicka in ansökan. Hoppas lite på detta jobb - inte så många timmar, men väldigt roligt. Körde ett medelpass på Friskis, vilket jag egentligen kanske inte borde ha gjort - mina knän tjorvar igen. Har varit för mycket rolig hopp och studs-jympa i stället för tråkig rehab-gym det senaste... Åt även lunch på altanen idag pga otroligt fint väder! Och gick ut på trappen till vår återvinning för en knapp timme sedan och kände inte att jag hade bråttom in! Löv it!
 
 
0 kommentarer