Två röda dagar

Albin åkte hem tidigt igårmorse. 07:58-tåget för att vara exakt. Kändes som 06:58 med tanke på sommartiden och att vi satt uppe ganska sent. Gick faktiskt tillbaka till sängen efteråt och kröp ner. Gjorde i övrigt inte många knop. Desto fler virkmaskor, dock. Blev klar med min japanska docka (mönster från Virka roliga amigurumis av Mia Bengtsson) som jag påbörjade i fredags samt startade projekt mobilfodral till syster. Snart klar. 
 
 
Idag genomförde jag min första orienteringstävling sedan augusti. Sprang en öppen sju. Ganska nöjd. Tog lite tid. Bommade en del, men över förväntan. Just nu är jag mest trött, funderar om jag har något att göra med ROKO och äter upp mitt påskgodis.
 
 
Jag har nu en hel samling virkade figurer i mitt fönster. Två filurer, en uggla, en japansk docka, en panda och en blåval. Inte illa om jag får säga det själv.
 
0 kommentarer