Tycker om att få paket på posten

Gick och la mig i hyfsad tid igår. Var ganska trött efter att ha sovit konstant dåligt i Rom och en hel dag på resande fot. Rom->Arlanda->Landvetter. Åt på Arlanda. Sista järparna i dagens rätt. Så gott med kött och potatis. Känns som att jag inte har ätit det på månader. Vilket nästan är sat. Vill helst av allt bara vara hemma ett tag, men imorgon åker jag till Stockholm. Shit. Måste packa igen. Orkar inte. Åter söndagkväll. Sen är jag hemma i 20 dagar innan det blir Stockholm igen. Men det är en annan historia.
 
Det väntade i alla fall ett fint bokpaket på mig igår på köksbordet när jag kom hem igår:
 
 
Var är Alaska? av John Green - har bara hört gott om honom.
Torka aldrig tårar utan handskar 1, Kärleken av Jonas Gardell. Har redan läst 80 sidor och det bådar gott. Utläst imorgon om jag får gissa.
 
Idag fanns det ett nytt paket till mig i brevlådan.
 
 
Det innehöll Pontus de Wolfes skiva som jag vann i tävlingen på hans blogg. Att lyssna på skiva är så himla underskattat! Och Pontus är bra han med.
 
 
 
0 kommentarer