Sista dagen i bilder

För dig Martina!
Detta passerar varje dag när jag hämtar Miranda efter skolan. Idag passerade jag det när jag gick till skolan för att titta på cirkus. Fast jag hade hunnit packa nästan allt innan.
 
Nellie på Werners axlar i kön i väntan på att vi ska få komma in i cirkustältet.
 
En cirkus har haft sammarbete med Mirandas skola. Så hela veckan har de bara fått göra cirkusgrejer (inga läxor!) och Miranda var trollkarl.
 
Det var sommarvärme idag igen med +22 grader. Lite häng med självutlösaren på balkongen får symbolisera detta.
 
Miranda, jag och Nellie. Hemskt krystade bilder allihopa. Det här med fotomin är inte lätt...
 
Miranda har sagt varianter på "du får inte åka" så många gånger idag att jag tappat räkningen. Och hon grät mycket nu ikväll. Nellie var mest ledsen för att Miranda var det. Så jag har skrivit brev till Miranda nu ikväll samt målat en teckning till Nellie. 
 
Nu ska jag sova! Ska upp vid 03.00 inatt. Åker härifrån vid fyratiden. Planet lyfter vid 06.30. På Kastrup timmen senare. Därefter står frukost med Erik och lunch med Albin på schemat. Båda i Lund. Vi hörs!
 
 
(Och gudars vad jag är snygg idag!)
1 kommentar
Martina

Tack så jättemycket för detta kort Helén! Finaste platsen ever för att göra nummer två! =D Kram på dig!