Gjort idag

  • Inte kunnat sova längre än till 08:30. Trots lamp-släckning runt midnatt. Medicinens fel tror jag. (Medicinrecention, so far: + Jag är jämnare i humöret, piggare på eftermiddagarna, har fått tillbaka lite pluggpepp. - Inga sovmornar mer (vilket i och för sig gör att jag får mer tid på helgerna), jag är fortfarande lite grötig på eftermiddagarna.)
  • Läst alla delarna i dagens GP. Samt deltagit i slagsmålet om del och plats vid frukostbordet. Fyra pers, fyra delar (mer eller mindre attraktiva) och ett köksbod som bara rymmer två frukostätande tidningsläsare.
  • Övningskört.
  • Haft huvudvärk.
  • Ätit en Pamol.
  • Pratat i telefon med Albin om EB. Han är hemma från Australien och är sjukskriven för tillfället.
  • Fixat i trädgården. Klippt bort döda buskar, planterat dalior och hämtat påskris. Slogs av tanken "Hur fixar man påskris om man inte hämtar det i skogen?"
  • Gjort en omgång körteori och uppnådde för första gången godkännt resultat!
  • Ätit middag med familjen och diskuterat hur man får den tuffa killen i sjuan som skiter i att få till ett bra spel på rasterna att ändra på sig.
  • Just nu funderar jag på om det är film- eller duschtime.
Ord
0 kommentarer