Det är inte hur man har det, det är hur man tar det.

Det gör lite ont i min vänstra överarm. Jag vaccinerade mig mot TBE i den igår. I den högra sprutades in vaccin mot hepatit A och B. Allt inför EB. I morgonbitti ska jag på provtagning. Nästa vecka ska jag ta ett ryggmärgsprov(?) och göra en nevropsykologisk undersökning. För min trötthet. Och medicinen gör verkan. Tror jag. Men ryggen gör ont igen. För att jag inte har tränat på tre veckor. Fuck. Hade körlektion imorse utan hemskheter. Så jag är i det närmsta redo för uppkörning. Teorin går inte lika bra... Snorar något fruktansvärt och det gör att jag inte kan träna vilket är ganska bajsigt när jag behöver för ryggen och har massa energi. Går till centralen på eftermiddagarna istället. Nu ska jag sova för jag är trött. Och klockan är efter 21 så det är okej för jag kommer inte att ligga i sängen på ett bra tag ändå.
Och jag vill väldigt gärna ha en t-shirt med cykel på. Typ som denna. Så att ni vet att ni ska tipsa mig när ni hittar en.
0 kommentarer