Känns bra

Jag skickade precis iväg mitt historiaarbete - känns så skönt! Det var ju det sista betygsbedömmande den här terminen! Nu borde jag bara skriva bokrapporten i svenskan också. Men tekninskt sätt har jag ett helt år på mig att göra det så det är lugnt. Är lite avundsjuk på min kusin som tar studenten på typ onsdag. Mamma och bror åker upp imorgon för att gratulera. Jag åker på scoutläger och konsert i stället. Hade nog gärna följt med, för jag har ju en väldans fin kusin som spelar musik. Men det visste ni ju redan.
Imorgon tar treorna på Schillerska studenten så jag är ledig. För ett år sen gjorde jag ettans sista arbete. I år ska jag träna, besöka optikern och polisen. Och så självklart scouter på kvällen! Ryktet säger dessutom att sommaren ska komma tillbaka på tisdag!♥

0 kommentarer