~

Jag hittade som sagt inte psykologiboken. Detta är inte bra. Jag hade nog behövt läsa i den eftersom jag inte har läst i den på hela terminen... Som tur är har jag mina anteckningar hemma så jag lär nog fixa provet, kanske inte med önskvärda resultat...
Annars har jag skrivit brev till min brevvän och fixat lite scoutsaker. Vi ska ha en saga imorgon med upptäckarna som handlar om Sverige ur en utlännings perspektiv och så ska vi ha maskerad veckan där på så jag har skickat ut inbjudan. JAG MÅSTE FIXA EN UTKLÄDNAD!!! Strax ska jag på planeringsmöte inför lägret vi ska ha om ett par veckor. Men om någon har ett förslag på en utklädnad - hojta!


Jag är liksom inte så jäkla pepp på nödlösningen blått. Ja, klä ut sig till en färg. Men jag är mycket hellre matros. Någon som vet var man kan finna sånt till ett rimligt pris?

0 kommentarer